Dincolo de orice Vama...

Am umerii usor arsi, cani de ceai nud langa mine, nisip in nas (da, miros inca marea) si'l ascult pe Dinu Olarasu cum imi aduce aminte ca nu ai nevoie de foarte multe ca sa fii fericit...si are dreptate. 6 zile in Vama, Folk You, concert Kumm, prieteni intr-un asfintit, si un suflet frumos intr-un rasarit. Sunt fericita si vreau sa strig lumii, ca sa stie! Hehe, ce poate fii mai "mirobolant"? (pentru ca prietenii stiu de ce).
Hipiotii mei, dragii mei dubiosi care calcati desculti pe iarba si cautati scoici pe nisip...va trimit in inimioara fiecaruia dintre voi pe flowul de valuri, o scoica, aburi de ceai, sclipiri de soare pe nisip, fairy dust si cate un Skittles (bomboanele mov sunt ale mele, hehe)
Lumea noastra e facuta din lucruri mici...


Enjoy! ;)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu