Mic-dejun rapid si energizant cu seminte, avocado si condimente


Tags: mic dejun rapid, raw, vegan, seminte floarea soarelui, susan, avocado, ghimbir, miere, roscove

In weekend, imi place sa experimentez si sa inventez un mic dejun hranitor, energizant si plin de nutrienti. Weekendul trecut aveam pe acasa seminte de floarea soarelui decorticate, crude, seminte de susan, si un avocado copt asa ca mi-am pus papilele gustative la incercare. Iar combinatia a fost dementiala. Mi-a si tinut de foame vreo 3-4 ore, suficient as spune eu. Fara alte introduceri, va prezint ingredientele aproximative pentru 1 portie:
  • 50 gr seminte floarea soarelui (inmuiate in prealabil cu o seara inainte si strecurate de apa in care au stat)
  • 20 gr susan (inmuiate la fel)
  • 1 avocado bine copt
  • 1 lingurita miere
  • 1 lingurita rasa ghimbir proaspat maruntit
  • 1-2 lingurite pudra roscove
  • 1 picatura esenta de vanilie
  • varf de lingurita scortisoara
  • curmale uscate pentru decor
Ingredientele se imprietenesc intr-un blender pana cand se ajunge la consistenta dorita. Eu am mers pe o structura fina dar crunchy in acelasi timp. Parfumul este minunat iar ghimbirul cu scortisoara ii confera o aroma subtila, exotica. Imi place sa las coaja de susan pentru ca reprezinta o portie importanta de fibre.

Imi place ideea de a prepara rapid, sub 5 minute un mic dejun atat de hranitor. Sunt indragostita de ghimbir si scortisoara iar combinatia de roscove cu vanilie si avocado este ca cea mai fina ciocolata. Practic avem 2 in 1, nutrientii necesari pentru un mic dejun sanatos, imbracati in costumul elegant al desertului.

Yumminess!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu