Ocupatia mea? Pazesc somn de bebelus

Imi place sa scriu. Acum scriu incet, cu degetul mare de la mana stanga. Imi place sa dorm. Acum nu pot sa dorm. Sta lipit de mine bebe. Isi sprijina corpul mic si cald de pieptul meu. Se foieste destul de des. O data la 3-4 min. In curand se va trezi din somnul "de noapte". Mana mea dreapta sta pe pieptul lui si simt reverberatiile inimioarei lui cum imi gadila degetele. De la 7 jumate dimineata ii pazesc somnul. Am sperat sa mai adorm, dar mica lui agitatie de pe o parte pe alta ca si cum l-a pus cineva pe o plita incinsa, ma tine treaza. Bine ca am telefonul in mana. Macar daca imi vine o idee buna, o scriu. Altfel, pana ii schimb scutecul si ma spal pe maini, dispar ca prin ceata toate ideile geniale care imi vin cat ii pazesc somnul.
Sunt 8 luni jumate de cand ii "pazesc somnul". Si lui ii e bine. Dar somnul meu de acum e varianta "Lara Croft" a somnului de dinainte de bebelus. Reprize scurte, intense. Vise scurte. Colorate. Si creierul a zis "f#@k this".
Survival Mode - Activated.

Ne amuzam in soapta. Bebe doarme. :))))

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu