Forest Vibes Fest

Party Peooople! Pentru a diversifica oferta, am gasit pentru aceia dintre voi care se simt mai legati de munte decat de mare, urmatoarea varianta:

Locatie: Judetul Prahova, padurea Comunei Magureni, 31 iulie - 2 august.
Atmosfera: Live, Funk, Psy-Goa, D&B, Reggae, Techno.
Misiune: pista motocros, cinema in padure, plimbari cu balonul, plimbari pe cal, visuals, deco, Tiroliana, Pendulator. + food and drinks, magazine hand-made, camping, parcare auto, jonglerii cu foc, joc de artificii, Rapel, Slack-line Liane.
Iar daca ce a-ti citit pana acum tot nu va face macar sa vreti sa stiti mai multe...atunci nu am ce sa va fac. Dar pentru cei carora v-am zgandarit interesul, atunci sa stiti sa pretul este de numai 50 de lei, de aici sau din reteaua de magazine partenere pe care le aflati de pe site-ul Forest Vibes Fest, iar din fata intrarii cu 60 de lei. Va recomand sa aduceti cu voi aromele de ceai preferate. :)

ps: daca ajunge cineva acolo, mi-ar placea sa imi spuneti cum a fost.

Cheers dubiosii mei :)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu