Biscuiti? Biscuim, Maria ta!



Astazi mi-am facut biscuiti din banane si fulgi de nuca de cocos. Si atat. Singura completare: yum!

Imi place si ma distreaza sa incerc retete noi de dulciuri si rontaieli, cat mai simple cu putinta. Mai ales daca nu au zahar. In general, banana este un inlocuitor minunat de "dulce" si ne intelegem foarte bine. Cand am dat de reteta asta de biscuiti, nu am stat mult pe ganduri. Am asteptat sa se faca mai rece afara, ca sa nu incing bucataria de la cuptor.Azi a fost ocazie perfecta pentru ca in Sibiu e innorat si doar 16 grade. Asa ca am deschis geamul la bucatarie si am dat drumul cuptorului.

Biscuitii sunt moi si molfaiciosi, potrivit de dulci, cu aroma exotica a bananei pe fundal. Numai buni sa uiti de tine pentru cateva minute de rasfat. Si pentru ca sunt atat de simpli si de usor de facut, sunt ideali pentru mamici cu copii (dar nu chiar bebelusi, din cauza fulgilor mici de cocos).


Reteta (8-10 biscuiti 5 cm diametru):
Incalziti cuptorul in prealabil la 180 grade, aprox. Tapetati tava cu hartie de copt pe care o ungeti un ulei sau unt. Eu am folosit un pic de ulei de cocos.

Ingrediente:
  • 1 banana bine coapta (e mai dulce)
  • 3/4 cana (de cafea) fulgi de cocos
Se face un piure cu blenderul vertical. Si atat. Simplu nu?

Faceti niste discuri din amestec. Le puteti face si mai mari de 5 cm, cu o grosime de 5 mm. Nu am incercat sa le fac mai groase. Puteti adauga si niste scortisoara, sau stafide, poate chiar si cacao, dar mie mi-au placut cel mai mult  asa simpli.

Se lasa la cuptor pentru 30 de min, pana cand devin biscuiteii aurii pe margine. Aveti grija sa nu se arda. Mai bine puneti tava in partea superioara a cuptorului si verificati o data la 20 de min, si inca o data la 30 min, ca sa nu aveti surprize neplacute. Toate ajustarile astea le faceti in functie de cuptorul vostru.
Enjoy!



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu