Un alt smoothie verde


Smoothie-ul verde este acea bautura care ma face sa ma gandesc la Hulk, doar ca eu nu ma enervez cand imi este foame :)))). Imi place sa experimentez cu ingredientele si gusturile pe care le amestec, dar atata timp cat bag si frunze verzi, sunt fericita. Stau de vorba cu prietena mea - clorofila, si ea imi povesteste cat de usor e pentru ea sa-mi curete organismul. Si cand sunt foarte curajoasa, mai pun si o jumatate de lingurita de spirulina pulbere. Despre care o sa am grija sa povestim in curand! 


Ingrediente:
  • 2 linguri seminte de chia inmuiate in prealabil peste noapte in 300 ml apa, in frigider.
  • 150 ml apa de cocos
  • 1 mandarina
  • 1 banana 
  • 2 kiwi
  • o mana sanatoasa de spanac
  • 5 curmale proaspete (merg si cele deshidratate, rehidratate apoi peste noapte in apa)
Se spala cu grija si se curata cojile de la mandarina, kiwi si banana.
Se rup cu mana frunzele si lujerii de spanac.
Se curata de samburi curmalele.
Se arunca toate in vasul de la blender si se foloseste viteza mare. Et Voila!
Un minunat smoothie verde, foaaarte sanatos, si o portie imensa, pe care o poti savura cu cineva, sau poate vrei sa o pastrezi doar pentru tine. Enjoy!

*Tip: Poti sa il consumi linistita in timpul sarcinii. Si cu si fara spirulina ;)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu