I love tea. Upcycle. Re-Born

*O postare via Aluria Spirit, proiectul meu de arta handmade ;)

In cadrul proiectului de handmade, m-am gandit sa introduc si tema Upcycle, pentru ca e mult mai distractiv sa iti pui mintea pe bigudiuri si sa incerci sa faci ceva nou din ceva vechi. Apoi sa fie si folositor, si frumos, si al carui drum spre gunoi sa fie cat mai mult intarziat. Poate faptul ca sunt si restaurator mi-a dezvoltat nevoia de a refolosi, de a transforma ceva vechi in ceva nou. Oricum, cu siguranta m-au ajutat si parintii cand eram la scoala si la sfarsitul scolii cand imi strangeam caietele, ma puneau sa imi improvizez caiet de ciorne sau schite din foile goale ramase. In retrospectiva...retro, ha! ce twist :))), era tot un fel de upcycle, si exemple de genul acesta, am cu carul.

Daaaar, sa revenim la proiectul de upcycle, intitulat cu mandrie: Re-Born. Tamtamtam! Va prezint: "I Love Tea"
Totul a inceput cu un ceai Kombucha din ceai verde. Frunzele de ceai s-au deschis asa de frumos incat mi-a fost mila sa le arunc. Pe cele mai frumoase le-am pastrat si le-am pus la uscat si presat. In doua zile au fost gata, timp numai bun pentru macerat o idee creativa la care sa le folosesc. Apoi, umbland printr-un magazin cu chestiute diverse, de obiecte second-hand, am dat de o imagine, prinsa intr-un suport de sticla, special pentru fotografii, acuarele sau grafica. Mi-au sclipit ochisorii si l-am luat. Am mai gasit o cutie plina cu saci de hartie pentru aspirator din care am luat vreo 4 bucati. Mi-a venit ideea imediat. Un tablou cu o inimioara facuta din frunze de ceai! Ah si culmea, marimea sacului, se potrivea perfect cu marimea sticlei. Yay!

Ce am folosit:
  • Frunze de ceai verde, uscate si presate
  • Un sac de hartie pentru aspirator
  • Un suport de sticla cu baza si clipsuri
  • Adeziv pentru tehnica servetelului (chiar se face transparent)
  • Culoare alba acrilica
  • Lac acrilic transparent
Ce parere aveti? Eu am fost tare multumita de proces, si nu a durat mai mult de doua ore, cu tot cu asteptat sa se usuce adezivul si apoi lacul. Cred ca mai adaug un domeniu distractiv in al handmade-ului!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu